Het Bestuur

Stichting SteunSoul heeft een bestuur dat verantwoordelijk is voor het opstellen en uitvoeren van het beleid van de stichting. Het bestuur bestaat uit drie personen.

Mvr. Drs. Ariane van Notten

Voorzitter

Ariane van Notten is geboren en getogen in Brussel. Zij studeerde International Politics and Ecomics in de Verenigde Staten en Internationale Betrekkingen in Leiden. Zij werkte in de public relations- en reclamebranche; alsmede voor een uitgeverij. Begin 2000 richtte zij haar eigen bedrijf op (online restaurantrecensies) dat zij zes jaar later verkocht.
Ariane woonde enkele jaren met haar man en kinderen in Shanghai en Rome alwaar zij een boek schreef dat in 2016 is uitgegeven door Prometheus. Ariane heeft diverse vastgoed objecten ontwikkeld. Thans bouwt zij aan een eigen zorgboerderij / plek voor stilte en reflectie, gericht op mensen die het moeilijk hebben als gevolg van burn-out, ziekte of scheiding.
Het oprichten van Stichting SteunSoul is Ariane’s eigen initiatief. Zij heeft in moeilijke tijden rondom haar scheiding baat gehad bij yoga, meditatie en coaching, alsmede van haar financiële zelfstandigheid. Zij wil andere vrouwen (en ook mannen) ondersteunen in dezelfde kracht te komen in voor hun moeilijke tijden.

Adres:
StichtingSteunSoul@gmail.com

Mvr. Drs. Simone Lavelle

Secretaris

Simone Lavelle, geboren Eibergen, Nederland, woonachtig in London sinds ‘97. Ze heeft de Bedrijfskunde gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen en London Business School gevolgd. Ze heeft diverse functies in de bankwereld vervuld; in London is ze o.a. deel geweest van de start van een Nederlandse onderneming in Fiduciair management in de UK. Nu is ze werkzaam als consultant op het gebied van Investment Governance en werkt met boards / executive teams / service providers van Institutional Investors.

Dhr. Ir. Douwe Hoekstra

Penningmeester

Douwe Hoekstra heeft Civiele Techniek aan de Technische Universiteit Delft gestudeerd. Hij is nu werkzaam als Senior Investment Manager bij het ABN AMRO Pensioenfonds. Daar houdt hij zich voornamelijk bezig met de selectie en monitoring van de externe beheerders van het Pensioenfonds. Hiervoor was hij Hoofd Vermogensbeheer van ABN AMRO Private Banking Zwitserland. Hij startte zijn loopbaan als managementtrainee bij ING en hij heeft voor ING Investment Management als aandelenanalist in Hong Kong gewerkt.

Directie

De dagelijkse directie van Stichting SteunSoul wordt gedaan door een directeur.

Mvr. Fiona van Hellenberg Hubar

Directeur

Fiona is geboren en getogen in Doorn. Zij heeft in Brussel en Londen opleidingen afgerond in decoratieve schildertechnieken en een kookopleiding aan de Cordon Bleu cookery school. In Amsterdam heeft Fiona gestudeerd aan de Faculteit Informatie en Communicatie. Zij heeft uiteenlopende creatieve lessen en workshops gegeven. Naast het exploiteren van een landgoed met het tot stand brengen en runnen van een B&B heeft zij een woonwinkel opgericht waarbij zij verantwoordelijk was voor het bouwen van de website en de financiële administratie. Thans werkt Fiona als Medisch Secretaresse in het Ziekenhuis en schildert in haar vrije tijd.

Scroll naar boven